Ismo Leikolan elokuvan trailer ja juliste julkaistu – mukana äiti ja Jay Leno

5 syyskuuta 2024 - Viimeksi päivitetty 6 syyskuuta 2024

Ismo – maailman hauskin ulkopuolinen elokuvateattereissa 1.11.2024

Katso täältä Ismo Leikolan elämäkertaelokuvan traileri, jossa ääneen pääsevät Ismon lisäksi maineikas koomikko Gabriel ”Fluffy” Iglesias, Jay Leno ja ennen kaikkea oma äiti. Ismo sanoo: ”Joskus  elokuvan traileri on parempi kuin itse elokuva. Mutta tässä tapauksessa se on huonompi.”

Ohessa esimerkki Ismon keikasta: ”And if somenody says I have shit to do, you have no idea what they are gonna do.” Lopun näet uudesta trailerista:

ISMO - Maailman hauskin ulkopuolinen I Virallinen traileri (1.11.)

Trailerin sekä kuvassa näkyvän elokuvan julisteen voi myös jakaa eri medioissa.

Elokuvasta

ISMO - Maailman hauskin ulkopuolinen on elokuvaversio sanonnasta "vaikeuksien kautta voittoon". Jyväskylässä varttunut Ismo Leikola on vilkkaalla mielikuvituksella varustettu ujo poika, jolla on vaikeuksia kuulua joukkoon. Parikymppisenä opiskelijana hän törmää Suomessa uuteen ilmaisumuotoon, stand up -komediaan, joka sopii hänelle täydellisesti. Ismo nousee nopeasti Suomen menestyneimmäksi stand up -esiintyjäksi, mutta se ei hänelle riitä. Ismo päättää lähteä luomaan uraa Yhdysvaltoihin, maailman tunnetuimpien koomikkojen kotimaahan.

ISMO – Maailman hauskin ulkopuolinen saa ensi-iltansa Suomessa 1. marraskuuta 2024.

Elokuvan tuottaa ICS Nordic Oy ja sen ovat ohjanneet Ilkka Hynninen ja Saku Pollari.

Elokuvan levittää ja markkinoi SF Studios, joka on levittänyt mm. elokuvat Juice, VeskuSelänne ja JVG: Vuodet ollu tuulisii.

Ohessa elokuvan teaser. Teaserin voi jakaa eri medioissa.

Pressikuvat:

#ismoelokuva #ismoleikola @ismocomedy @icsnordic

ISMO – MAAILMAN HAUSKIN ULKOPUOLINEN

Ensi-ilta: 1.11.2024
Pääosa: Ismo Leikola
Ohjaajat: Ilkka Hynninen, Saku Pollari
Käsikirjoittajat: Riku Suokas, Johanna Tohni ja Ismo Leikola
Tuottaja: Erna Aalto
Vastaava tuottajat: Ilkka Hynninen, Ilkka Rahkonen, Jarkko Hentula
Tuotanto: ICS Nordic
Levitys ja markkinointi: SF Studios

ICS Nordic on elokuva- ja TV-alan konkarien Ilkka Hynnisen ja Ilkka Rahkosen vuonna 2022 perustama tuotantoyhtiö. Heidän lisäkseen yhtiössä osakkaina työskentelevät Erna Aalto operatiivisena johtajana sekä liiketoiminnoista vastaavat Jarkko Hentula (elokuvat), Petja Peltomaa (fiktiosarjat) sekä Katri Varjos (fakta ja viihde). ICS Nordic tuottaa yhdessä kotimaisten ja kansainvälisten kumppanien kanssa monipuolista ja korkealaatuista AV-sisältöä maailmanlaajuiselle yleisölle.

SF Studios on ollut Pohjoismaiden johtava elokuvayhtiö sadan vuoden ajan. Sillä on pääkonttori Tukholmassa ja tytäryhtiöt Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. SF Studios tuottaa viihdesisältöä valkokankaalle, televisioon ja tallennelevitykseen. Lisäksi se on johtava pohjoismaisen ja ulkomaisen elokuvan levitysyhtiö Pohjoismaiden markkinoilla. Liiketoiminta-alueita ovat pohjoismainen tuotanto sekä pohjoismaiset ja kansainväliset yhteistuotannot, elokuvateatteri- ja Home Entertainment -levitys, kansainvälinen myynti ja digitaaliset suoratoistopalvelut. www.sfstudios.fi

Lisätietoja:

Tiedotus: